lørdag 22. august 2009

Hva skjedde?



Noe skjedde tydeligvis med hodet mitt når jeg gikk gravid. Kanskje hormonene tok over en del av hjernen på permanent basis. Kanskje all ekstra vekta ble for mye å drasse på og kroppen og hodet ble overanstrengt.

Kanskje jeg endelig hadde en unnskyldning...

Det eneste jeg vet er at jeg en dag våkna opp med en fascination for fargen rosa... Og alt av Hello Kitty effekter... Det gikk faktisk så langt at familien spleisa på et gavekort i en Hello Kitty nettbutikk til bursdagen min i fjor. Da tusla jeg bort til dataen når jeg kom hjem, høygravid og lykkelig, og bestilte følgende:

-En Hello Kitty lommebok.
-En Hello Kitty kopp.
-En Hello Kitty dusjradio.
-En Hello Kitty stekepanne til pannekaker. (Man får små pannekaker formet som Hello Kittys hode...)


Men nå...
Har jeg sunket til et nytt nivå...

Hello Kitty sjokoladeegg på nille inneholder bittesmå Hello Kitty figurer..

Og jeg...

*Kremt*

*Host*

*HOST*


Samler....





3 kommentarer:

  1. *snicker*

    Min lille niese på fire år er også stor fan av Hello Kitty. Jeg har tenkt å hekle en Hello Kitty pute til henne. Jeg KAN godt lage to altså:)

    -Hilde-
    Og, ja, dette er blogspot brukeren min. Har en ofte oversett engelsk blogg her også.. I kinda got carried away.

    SvarSlett
  2. Sett i gang å hekle!!!!! :)
    Om du i tillegg kan skaffe meg en sånn Darth Vader/Hello Kitty drakt, hadde jeg vært evig takknemlig. ;)

    SvarSlett