onsdag 2. september 2009

En blogger glimrer med sitt fravær.

Det har visst blitt dårlig med blogging i det siste. Egentlig har det blitt dårlig med alt som ikke innebærer jobb, føle seg småpjusk, søvn, spising, Timo og Lilja.
De to sistnevnte er en nydelig måte å fylle opp dagen på, så akkurat de klager jeg ikke over.

I natt skal jeg opp kvart over 4 for så å kjøre til Røyken for en vaskejobb. Jeg kan ikke si jeg gleder meg.

På søndag var det en skjønn liten 2-åring innom studioet. Jeg vil ha flere sånne jobbdager!
Og det er det jeg prøver å ordne nå. Nettsida kommer snart opp og jeg sitter og velger ut bilder. Og i morgen, etter den jobben som gjør at det knyter seg i magen akkurat nå, skal jeg ta bilder av en 9 uker gammel baby.

DET gleder jeg meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar