lørdag 15. august 2009

Dette er et regnværsblogginnlegg.



Som du sikkert allerede har forstått..

Det regner i dag.

Det vil igjen si at bilen vår ikke starter.
For biler kan som kjent ikke starte i regnvær. Det er vått ute.

Så da sitter jeg her da.. Mann og barn tar seg en liten blund og jeg prøver å finne ut hva resten av dagen skal brukes til.

Egentlig er dette ikke en dårlig ting.

En dag (dvs. ettermiddag og kveld) til å fylle med hva jeg vil.

Eller.. Alt Lilja vil tillate. Vi får se an humøret når hun våkner.

Eller alt som ikke innebærer å kjøre noe sted..

Men du skjønner hva jeg mener. Ikke noe stress i dag.

Så jeg tror kanskje jeg skal dra fram studiobakgrunnen igjen og se om jeg ikke kan få noen blinkskudd av Lilja.

Og snoke litt på fotopia.no.

Og kanskje ta noen av de andre bildene jeg har planlagt i lang tid.

Dette ligger an til å bli en fin dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar